׀ PROPERES ACTIVITATS ׀ ACTIVITATS RECENTS ׀ 2016 ׀ 2015 ׀ 2014 ׀ 2013 ׀ 2012 ׀ 2011 ׀ 2010 ׀

Xerrada i Cursa d'orientació
Dissabte 4 i diumenge 5 d'octubre 2017
Dissabte es va fer una xerrada per aprendre a interpetrar els planos encarada a les curses d'orientació. Per culpa d'una tempesta l'acte es va tenir de fer sense llum..
Diumenge un total de 9 equips van participar a la cursa d'orientació pels voltants del poble i la zona del Grau i la Ninota.
La cursa no va ser de caire competitiu però tots els participants van tenir premi.

Sortida al Pirineu a l'Olla de Núria
Dissabte 7 i diumenge 8 d'octubre 2017
Bonic cap de setmana a Núria, dissabte dos valents van pujar pel camí vell fins a l'alberg Pic de l'Àliga i diumenge 7 intrèpids/es vam assolir el coll de Noucreus crestejant fins el coll de Noufonts i 4 sòcies vam pujar al pic de Noufonts de 2.861 mts. amb un dia genial! La natura ens va regalar muflons, marmotes i moooolts isards a la vista!

Vull veure: En breu...

Excursió a la Serra de la Llaberia
Dissabte 6 de maig
Sortida preparada i guiada pel soci Toni Azon. Ruta espectacular circular de 15 quilòmetres i 950 D+ per terreny de mitja muntanya, amb alguna grimpada i pas aeri puntual però equipat amb instal.lació fixa, donant molta seguretat a la caminada.
Vam tenir una mica de vent però el dia espléndit ens va fer gaudir de la sortida al máxim.

Vull veure: LA RUTA AL WIKILOC

Taller xerrada técnica de muntanya
Dissabte 22 i diumenge 23 d'abril
Taller-Xerrada a la Sala Municipal de Capafonts, sobre aspectes bàsics de seguretat, primers auxilis en muntanya, tècnica de ràpel i assegurament en passos tècnics puntuals que ens podem trobar practicant el senderisme en muntanya.
Diumenge vam fer una sortida des de el poble de la Mussara on farem parada a la Cova dels Carlins per posar en pràctica tècniques d'assegurament i ràpel ( hi ha l'opció de fer nomès la caminada de 7 quilòmetres sense cap dificultat tècnica).

Sortida astronómica - Observatori Castelltallat
Dissabte 18 de març
Sortida astronómica a l'Observatori de Castelltallat al Bages.
A la tarda hem fet una caminada per la zona. I de cara al vespre hem gaudit de les vistes i la visita a l'Observatori de Castelltallat. Amb uns núvols alts que no ens han deixat veure el cel al 100%.

Sortida a la neu - Gósol i Tuixent
Dissabte 11 i diumenge 12 de Febrer
Dissabte al migdia els primers a arribar hem pogut gaudir d'una visita pels carrers de Gósol. I un cop tots els assistens a la sortida junts hem gaudit d'una bona excursió pels voltants del poble trepitjant ja molta neu.
Diumenge hem pujat fins a l'estaciód e Tuixent per començar un recorregut espectacular amb raquetes i esquis de muntanya fins a la Tossa Pelada aguantant el fort vent.

Activitats a Capafonts
Dissabte 21 de Gener
Dissabte al matí 16 socis del club em sortit de Capafonts amb poc fred però amb molt vent per pujar fins a la Ninota, la Creu Trencada i després baixar pel Pont de Goi i la cova de les Gralles.
Al vespre em vist la pel·licula "Everest" a la biblioteca.